Stres – First Aid

STRES – PIERWSZA POMOC

DLA KOGO?

Program STRES – PIERWSZA POMOC (SPP) przygotowany jest z myślą o wszystkich tych, którzy odczuwają na własnej skórze negatywne skutki długotrwałego stresu. Dla tych, którym ciśnienie związane ze stresem destabilizuje życie i nie pozwala normalnie szczęśliwie funkcjonować. Również dla tych, którzy potrzebują zmian w swoim życiu, a boją się zrobić pierwszy krok.
Dobrze trafiłeś – SPP pomoże ci wyjść na prostą i skierować ważne sprawy na właściwe tory. Stosowanie wskazówek zawartych w SPP spowoduje, że odetchniesz wreszcie pełną piersią 🙂 i pozbędziesz się zbędnego przytłaczającego ciężaru związanego ze stresem. Systematyczna praca nad rozwojem swojego potencjału i sił antystresowych pozwoli ci wieść świadome życie pełne pasji i radości.

O CO CHODZI?

Stres jest jednym z głównych wyzwań człowieka funkcjonującego we współczesnym świecie. Sprawdź czy następujące objawy coś ci mówią:

– jesteś znużona(y) i brak ci energii,

– masz kłopoty ze snem,

– często pojawiają się huśtawki nastrojów,gutral_logo_kolor

– łapiesz infekcje częściej niż raz do roku,

– występują u ciebie problemy z trawieniem,

– masz kłopoty z koncentracja i pamięcią,

– często łapią cię skurcze mięśni,

– nadmiernie się pocisz,

– boli cię głowa lub plecy i kark.

Jeśli co najmniej 2 z tych przykładów są twoim udziałem, znaczy to, że zjawisko dotyczy również Ciebie. Nie przegap swojej szansy i skorzystaj z mojej oferty.

ZAKRES PROGRAMU STRES – PIERWSZA POMOC:

1. Nabycie umiejętności rozpoznania objawów stresu i dopasowanie odpowiednich strategii radzenia sobie z nim.

2. Praca nad rozwojem własnej wewnętrznej siły gwarantującej spokój i pewność siebie w obliczu zmian.

3. Polepszenie umiejętności radzenia sobie w wymagających sytuacjach.

4. Zmniejszenie objawów fizycznych i psychosomatycznych będących wynikiem stresu.

5. Praca z przekonaniami i podświadomością, czyli trening z umysłem czyniący go mocnym i giętkim w obliczu stresu.

6. Nauka prostych i łatwych do powtórzenia w domu bądź pracy ćwiczeń związanych z prawidłowym oddechem, relaksacją i rozluźnieniem napięć mięśniowych w ciele.

7. Nauka technik uważność na chwili bieżącej czyli bycia w teraźniejszości, rozumiana jako samoobserwacja (myśli i emocji), dająca możliwość bardziej świadomej i zrównoważonej odpowiedzi na bodźce zewnętrzne, bez nawykowych ograniczających reakcji.

KORZYŚCI

Sfera umysłu i emocji:

  • uspokoisz chaos myślowy
  • poprawisz zdolność koncentracji
  • poprawisz pamięć
  • nauczysz się jak pracować z podświadomością i jak zmieniać schematy myślowe, które już Ci nie służą
  • nauczysz się nie walczyć z emocjami, pozostając na poziomie biernego obserwatora
  • jak pozytywnie myśleć
  • dowiesz się jak rozwijać cechy charakteru sprzyjające odporności na stres

Sfera ciała:

  • poznasz techniki rozluźniania i puszczania napięć
  • poprawisz funkcjonowanie układu odpornościowego, układu nerwowego i układu gruczołów dokrewnych
  • uelastycznisz swój kręgosłup
  • nauczysz się prawidłowo oddychać

Sfera ducha:

  • odkryjesz wewnętrzną przestrzeń ciszy i spokoju
  • poczujesz głębszy kontakt ze sobą
  • będziesz mieć wszelkie przesłanki by odkryć sens swojego życia.

PEŁEN OPIS UZYSKASZ NA STRONIE AKADEMIA REDUKCJI STRESU , a tu OFERTĘ